29 kwietnia 2013

Beauty Mask -Perfecta ♡


Czas na relaks, czyli czas na maseczki.
A tak konkretniej na jedną,moją ulubiona maseczkę.
A mowa jest o Beauty Mask z Perfecty ,masceczce odżywczej -słodkie migdały+miód.







Jest to maseczka nawilżająco-odżywcza do cery suchej. Maseczka zawiera ekstrakt z miodu dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C, B1, B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt. Dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. Oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają, pozostawiając skórę aksamitnie gładką.

 Skład: Aqua, Isopropyl Mirystate, Gliceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Parrafinum Liquidum, Cetearyl Octanoate, Carthanus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Propylene Glycol, Mel, Glycerin, Soya Lecithin, Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Citric Acid, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acids, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbyl/PCA, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Carbomer, Ethylparaben, Methylparaben, BHA, 2-Bromo-2Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum

Cena:1,80zł/8 ml

Plusy maseczki Perfecta:

+niska cena
+dostępność
+poręczne opakowanie
+wydajność
+konsystencja
+zapach
+dobrze nawilża
+dobrze odżywia
+zmiękcza skorę
+dobry skład bez parabenu
+nie podrażnia
+natłuszcza

Minusy:

-krótko trwałe nawilżenie

Ocena:

  ★★★★★

Na pewno zakupię jeszcze raz.
Jest to mój trzeci kwietniowy ulubieniec.


Żele Luksja ♡

Która z nas nie lubi długich,gorących,pachnących i odprężających kąpieli. Jednak nie zawsze mamy czas aby je wziąć. Czasem musimy zadowolić się zwykłym prysznicem, aby umilić nasze codzienne chwile pod prysznicem wystarczy dobry żel.


Ostatnio będąc na zakupach w Biedronce trafiłam na niezła promocje, otóż za 3 żele Luksja Creamy płacimy jedynie za 10,99 zł,a więc naprawdę warto!

W ofercie znajdują się 3 żele po 250 ml :
1.Avocado i prowitamina B6
2.Olive i aloes vera
3. Rose Petal i milk proteins

 I choć są to kremowe żele to i tak pachną dość świeżo.
Ja swoje testowanie rozpoczęłam od żelu Avocado & prowitamina B6.








Zalety produktu:

+ dobrze oczyszczaja
 + zmiękcza skórę
+nawilża
+ nie wysuszaja
 + bardzo dobrze się pienią
+wydajność
+ tani
+dostępność
+poręczne opakowanie
+ładny zapach
+szeroki wybór rodzajów
+nadaje gładkości skórze

Minusy:

-konstystencja do niczego-za rzadki

Na pewno kupię jeszcze raz,gdy będe miała okazję.

Moja ocena:
  ★★★★★


Po mimio słabej konsystencji,ilość plusów mnie zadowala.
Jestem zadowolona z zakupu zestawu tego produktu.
I go polecam Wam.





27 kwietnia 2013

Krem Nivea- ulubieniec od zawsze

Maska, serum, krem, peeling - robimy wszystko aby mieć piękne dłonie.
Choć walka o nie nie jest taka łatwa,to warto walczyć.


Dziś przyszedł czas na wygładzająco-odżywczy krem do rąk Nivea.




Jest to nawilżający krem do rąk do skóry suchej z wyciągiem z olejków macadamia,nawilża nasza skóre przez 24 h, już po jedno krotnym uzyciu.

Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Glucoside, Cetyl Palmitate, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Myristyl Myristate, Glyceryl Stearate SE, Panthenol, Macadamia Ternifolia, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Trisodium EDTA, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Parfum.

Opakowanie kremu to 75 ml,cena 8/9 zł. Gęsta konsystencja.


Zalety produktu firmy Nivea:
+piękny zapach
+nie jest tłusty
+wydajny
+poręczne opakowanie
+dobra konsystencja
+głęboko nawilża
+wygładza
+zmiękcza
+szybko się wchłania
+dostępność

Minusy produktu firmy Nivea:
-wysoka cena
-zdecydowanie jedno użycie kremu na dzień nie wystarcza

Zdecydowanie kupię jeszcze raz.

Podsumowując krem naprawdę dobrej jakości,robi co ma robić,oczywiście działa korzystnie dla naszych dłoni,nie aż tak jak zapewnia firma ale na pewno zadowalająco spełnia swoje zadanie.

Ocena kremu do rąk Nivea:

 ★★★★★



18 kwietnia 2013

My Wishlist ♡

Z okazji zbliżających sie dużymi krokami moich ostatnich nastych urodzin,wpadłam na pomysł by zrobić Wishlistę.Nie po to by cokolwiek z niej dostać ale z powodu samej zabawy i przyjemności z jej tworzenia.W tym roku dzień moich urodzin będzie bardzo wazny i stresujący bo w tym dniu piszę swoją najważniejszy przedmiot maturalny,tak więc chociaż taką zabawą osłodzę sobie ten dzień.
Moja lista będzie się składać z 19 przemiotów,symbolizując moje 19 lat,przede wszytskim będą to drobiazgi ,które uwielbiam.Tak więc zaczynajmy.:)

1.Świeca Larissa,pomarańczowo-waniliowa 
-mój ulubiony zapach,podobno ta świeca jak na swoją cene dobrze się sprawuje.
Z tego co wiem dostepne w każdej Biedronce -4zł.






2. Lakier Blogerki TheOleskaaa,Peach and Creme
-podobno najlepszy kolor,dostępny w każdym Rossmannie za 5.99 zł,
kiedyś może się skuszę.





3.Biedronkowa książka
 -dla mnie ważniejsza jest niż sama okładka,dlatego bardzo polubiłam ksiązki z biedronki nie tylko za swoja atrakcyjna cenę ale także za różnorodność.Cen 11.99 zł.




4.Eveline odżywka do paznokci, Nail Therapy Professional, 8w
- niestety moje zapasy odżywek powoli się kończą a ta jest sprawdzona i dobra
dostępna w Rossmannie i w Biedronce 9zł.


5. Pomadka Wibo Eliksir nr 5
-mój ulubiony kolor na ustach to róż,niestety mi nie udało sie zdobyć tej pomadki bo akurat tego koloru w moim Rossmannie nie ma.Cena 8,99zł.




6. Delikatna bransoletka z ćwiekami
-już od dawna mi się podobały,lecz nie mogłam znaleźć w okolicy z jednym rzędem ćwieków wszędzie z 3.Jak dla mnie bransoletka z jednym rzędem wygląda dużo subtelniej.W końcu znalazłam na allegro za dość niską cenę 4,49 zł. Link



7.Piękny wisiorek Japan style sowa-
uwielbiam wisiorki a zwłaszcza takie,cena 1,98 zł .Link



8.Wcierka Rzepa z Joanny
-niestety nigdzie nie mogę jej dostac w sklepie,z tego co wiem ma bardzo dobre recenzje.
Muszę dalej szukać cena:7/8 zł.



9.Gumka do włosów kokardka
-według mnie fajny dodatek do warkocza czy koka;)
niestety dostępny tylko na allegro,cena 6,99zł . Link





10.Przepiekne naszyjniki Choker
- nigdzie w sklepach ich nie widzialam,oczywiscie znalezione na allegro
 pierwszy cena 18,90 zł. Link
drugi cena 9,90zł Link 
ten drugi bardziej mi sie podoba ,pierwszy jak dla mnie zbyt masywny




11.Książka "Niezgodna" Veronica Roth
-podobno kopia "the Hunger Games", może być ciekawa.
W dalekiej przyszłości na pewno przeczytać,jak na razie czasu brak.


12.Książka "Delirium" Lauren Oliver
-bestseller wg New York Times



13.Ładny kubeczek z kotkiem
-niestety mój ulubiony kubek juz jakis czas temu miał nieszczęśliwy wypadek.



14.Stojak na biżuterię
-ostatnio będac w Pepeco widzialam przepiekny stojak na biżuterię,może kiedyś go odnajdę i zakupię;) Cena ok 14,99 zł.Był bardzo podobny do tego.



16.Kolczyki "kule shamballa"
-cyrkoniowe wkrętki,przepiekne kolory
Dostępność allegro, cena 4.99zł .Link





17.Szminka z NYX,kolor nude-Honey
-podobno ten kolor pasuje do każdej kobiety,
dostepność tylko na allegro,cena 9,99zł. Link




18.Mały kaktus z kwitnącym kwiatkiem
-mało wymagający i oto chodzi,nie potrzebuje dużej pielęgnacji ani wiele miejsca.
Piękne kaktusy widziałam w Carrefourze za 3.99zł, naprawdę się opłaca


19.Czerwony lakier do paznokci
-byle jakiej firmy ważne by byl czerwony,bo moja dwa czerwone niestety ze starości nie nadają się juz do użytku.
 





No i nareszcie koniec;)
Powolnymi krokami doszliśmy do końca i choć nie bylo łatwo bo juz po pierwszej 5-tce nie mialam pomysłu,to jakos stanęłam na wysokości zadania.




16 kwietnia 2013

Liebster Award


Chciałabym Wam powiedzieć, że zostałam nominowana do nagrody Liebster Award.Osoba ,która mnie nominowała jest dziewczyna z blogu : http://pancia111.blog.pl/ . Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących,co pozwala im się wybić.Można to nazwac nagrodą za nienaganne prowadzenie bloga. Za zadanie mamy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej,następnie my nominujemy następne 11 pytań i zadajemy im własne pytania.


Pytania zadane przez http://pancia111.blog.pl/ :

1. Twój ulubiony kolor na ustach to?
 
-Róż 
 
2. Którą porę roku lubisz najbardziej?
 
-Wiosnę

3. Jaką długość włosów masz aktualnie?
 
-Średniej długości

4. Jaki styl ubierania się preferujesz?
 
-Luźny i wygodny

5. Spodnie czy spódnica?
-Spodnie

6. Jak dbasz o swoje włosy?
 
-Olejowanie,maski,odżywki,jedwab,serum itp.

7. Jaki kosmetyk zawsze nosisz w torebce?
 
-Krem do rąk,pomadke ochronną
 
8. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
 
-"Miedziany jeździec"
 
9. Jaki makijaż wolisz- naturalny czy zdecydowany?
 
-Nie preferuje konkretnego ,byle był dobrany.

10. Twoje ulubione cienie do powiek to?
 
-Biały ,czarny,brązowy.

11. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
 
-Chęć pisania i dzielenia się swoim doświadczeniem.


Osoby które nominuje do Liebster Award ♡ :
1.http://kosmetycznieee.blogspot.com/
2.http://mons-monss.blogspot.com/
3.http://aloveliness.blogspot.com/
4.http://malutka422blog.blogspot.com/
5.http://jasminum-blog.blogspot.com/
6.http://czarodziejka87.blogspot.com/
7.http://youareyourbeauty.blogspot.com/
8.http://arcaane.blogspot.com/
9.http://boskiebransoletki.blogspot.com/
10.http://vivianhandmade.blogspot.com/
11.http://pierwszekrokiwkosmetyki.blogspot.com/

Moja pytania do Nominowanych:
1.Ulubiony wiosenny kolor ?

2.Ulubiona książka?
 
3.Ulubiony kosmetyk?
 
4.Wymarzone miejsce zamieszkania?
 
5.Ulubiony kolor na ustach?

6.Co skłoniło Cię do założenia bloga?

7.Ulubiona piosenka?

8.Tusz vs Eyeliner?

9.Bronzer vs Róż?

10.Wymarzona długość włosów?

11.Jak często robisz zakupy kosmetyczne?



13 kwietnia 2013

Maska do włosów Celia ♡

 Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna tak więc kolejny post  o niej.


Moim kwietniowym ulubieńcem co do pielegnacji włosów stał się produkt firmy Celia.
Tak dokładniej rozchodzi się o maskę do włosów głęboko nawilżająca do włosów słabych, przesuszonych, łamliwych, bez połysku, z rozdwajającymi się końcówkami, nieelestycznych, osłabionych. Posiada składnyki aktywne tj.wyciąg z marakui,alg i  protein soi .




Stan włosów po użyciu maski:




Włosy następnego dnia wciąż pełne blasku:

 


 Plusy maski Celia:

+niska cena
+dostępność
+poręczne opakowanie
+przepiękny zapach
+głębokie nawilżenie
+włosy sa miękkie
+włosy są lśniące i błyszczące
+nie są obciążone
+dobrze się rozczesują
+nie plączą się

Minusy maski Celia:

-brak dużego opakowania ,dostępna tylko w saszetkach

Moja ocena produktu:
 ★★★★★

Podsumowując,maska ta to moje odkrycie miesiąca.Sprawia że włosy odżywają na nowo co po zimie bardzo im się przyda.Kupię na pewno kolejne opakowanie.Jest idelana dla moich włosów a na dodatek zachęca mnie jej niska cena: 1,2zł/12 ml .