27 września 2013

Mini houl i przegląd poczty

Dziś bardzo luźny lekki i szybki post, dawno nie było zakupów ani przeglądu poczty, bo po prostu nie było na to czasu, moje wakacje powoli dobiegają końca więc powoli zabieram się do pracy, po tak dłuugiej przerwie.No to zaczynajmy od zakupów.


1.Odżywka z Isany do wlosów suchych i bez połysku.
Cena 4,99 / 500 ml




2.Owocowe podgrzewacze z LaRissy
18 sztuk/ 3,99zł

3.Dezodorant z Isae
Cena: 4/5zł /150 ml

4. Płyn micelarny z Bebauty
Cena 4,99/ 200ml

5.Szapmon Clear
Cena:7zł/ 200ml


6.Naturia Peeling myjący waniliowy
Cena: 4zł/ 100ml



7.Lakier CR liliowy
Cena: 4zł/ 12 ml


8.Maska do włosów z Celi
Cena: 1,2zł/ 12 ml


9.Płatki kosmetyczne Carea Aloe vera
Cena: 2,50 zł / 120 sztuk


 No a teraz  czas na mały przegląd poczty:
Ostatnio w mojej skrzynce znalazłam trzy probki perfum od Escacady.
Piękne zapachy i piękna oprawa graficzna kartek.



 No i ostatnia przesyłką, którą otrzymałam była nagroda w konkursie RADOX, na profilu Shinybox:
-jest to zestaw 3 pięknie pachnących żelów pod prysznic;)





No i to na tyle na dziś.
Dziękuję za uwagę;))
 Pozdrawiam serdecznie;*



24 września 2013

TAG: Moja makijażowa historia ♡


Dziś coś czego już dawno nie było, czyli TAG. Tym razem będzie to TAG dotyczący makijażu.
Tak więc jedziemy z  tym!

1.  W jakim wieku zaczęłaś się malować?
To był koniec 3 klasy gimnazjum, miałam w tedy 15/16 lat i to był przede wszystkim korektor jakiś puder czasem i od święta tusz.
2.  Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się makijażem?
 Makijaż mógł zakryć małe niedoskonałości skóry. Makijażem zainteresowały mnie także starsze koleżanki.




3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
Lubię : Manhattan, Rimmel, Eveline , Technic, Wibo , Lovely.



4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
Podkreślenie naszego piękna , uwydatnienie naszych atutów. Zakrycie niedoskonałości i z pewnością makijaż dodaje pewności siebie.



5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 1 produkt, to jaki by to był?
To zależy jeśli moja skóra była by w złym stanie to korektor, a jeśli w dobrym to tusz do rzęs.




6.  Co najbardziej lubisz w makijażu?
Lubię to że, dodaje nam piękna, siebie siebie i daję nam szczęscie.
Makijaż nie musi być naszą codzienną nudną rutyną, może być zabawą czy tez rytuałem;D




7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Jakość nie zależy od ceny, dużo razy spotkałam sie z tym że tani kosmetyk był duzo lepszy od tego droższego. Moim zdaniem nie warto płacić tylko i wyłącznie za markę jesli jakość jest marna.
Tanie kosmetyki mogą być gorsze,równe a czasem lepsze od tych droższych.




8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Podstawa makijażu jest baza czyli podkład, źle dobrany podkład będzie wyglądał sztucznie i śmiesznie na naszej twarzy. Tak więc on jest ważny, rzec można że najważniejszy. Po drugie nie można przesadzać z ilością kosmetyków na twarzy, pamiętajmy co za duzo to niezdrowo.




9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
Super cienkie brwi, wyskubane na maksa, które ledwo są widoczne. Albo co gorsze całkiem wygolone lub wyrwane i obrysowane czarną kredką.
10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze?
Dzięki niej mogę się sporo dowiedzieć i nauczyć, a po za tym jest ona dla mnie inspiracją.







Zapraszam wszystkich chętnych do zrobienia tego makijażowego TAG-u. Chętnie poczytam jak u Was zaczęła się makijażowa historia.


Pozdrawiam ;*

20 września 2013

10 filmów, które warto obejrzeć cz.1



Dziś mam dla Was listę fimów, które są naprawdę warte obejrzenia. Dają do myślenia i mają bardzo dobrą fabułę. Przede wszystkim są to thrillery lub dramaty. Niektóre z nich są oparte na faktach co wywiera jeszcze większe emocje na widzu. Tak więc zaczynajmy.

10 filmów, które warto obejrzeć:

1.3096 dni.   
Dramat 2013.
 Film oparty na faktach. W drodze do szkoły 10-letnia Natascha  zostaje porwana przez bezrobotnego Wolfganga. Oprawca wywozi dziewczynkę na obrzeża miasta do swego domu, a następnie zamyka ją w małej piwnicy pod garażem więzi ja tam przez ponad 8 lat.


 2.Obecność
 Horror 2013.
Film oparty na faktach. Lorraine Warren  i Ed Warren to dwójka badaczy zjawisk paranormalnych. Pewnego dnia, zostają wezwani przez przerażoną rodzinę, na odludną farmę. Okazuje się, że mieszkańcy są nawiedzani przez tajemniczą zjawę, która nie chce dać im spokoju. Para badaczy, staje do walki z najstraszniejszym demonem z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia.





3.Big Love
2012 Melodramat,Thriller. 
Szesnastoletnia Emilia poznaje starszego o osiem lat Maćka, który otwiera przed nią świat namiętności oraz młodzieńczego buntu. Ich toksyczny związek będzie miał tragiczne konsekwencje.


4.Reqiuem for a Dream
2000 Dramat.
Wstrząsająca opowieść o czwórce bohaterów z Brooklynu, którzy w pogoni za realizacją swoich marzeń odbywają podróż w głąb piekła uzależnień. Ucieczka od rzeczywistości kończy się dla rozprowadzającego narkotyki Harry'ego, jego uzależnionej od pigułek na odchudzanie matki, Sary, pogrążonej w nałogu dziewczyny, Marion, i najlepszego przyjaciela, tragedią. Każdy z nich, nie mogąc sobie poradzić z chaosem otaczającego ich współczesnego świata, popada w uzależnienie od narkotyków, słodyczy, czy telewizji. "Requiem dla snu" to hipnotyczna opowieść o tęsknocie za miłością, życiu w iluzji, kłamstwie i zjawisku uzależnienia.




5.Dom snów.
2011 Thriller,Dramat.
 Mający na koncie szereg sukcesów wydawniczych Will wyprowadza się ze swoją rodziną z Nowego Jorku i zamieszkuje w malowniczym domu w Nowej Anglii. Gdy wraz z żoną Libby oraz dwiema córkami zaczyna się już przyzwyczajać do nowego lokum, dowiadują się, że zamordowano w nim poprzednią mieszkankę oraz jej dzieci. Podejrzewany o zbrodnię mąż i ojciec zabitych nadal żyje, a Willa oraz zaprzyjaźnioną z ofiarami sąsiadkę prześladuje przeczucie, że nie wszystkie poszlaki zostały odpowiednio zbadane.


6.Z odzysku
 Dramat 2006
Wychowywany bez ojca 19-letni Wojtek mieszka na Śląsku. Tam świat ma szary kolor, a wśród upadłych kopalń i dzielnic nędzy trudno patrzeć z wiarą w przyszłość. Nawet miłość jest tu trudniejsza. Chłopak zakochany w starszej od siebie Katii - ukraińskiej emigrantce z dzieckiem - jest gotów zrobić wszystko, by zapewnić jej prawo legalnego pobytu w Polsce. Jednak świat nielegalnych walk bokserskich, drobnej gangsterki, odzyskiwania długów osacza go coraz mocniej. 


7.We śnie.
Thriller 2010
Pielęgniarka Sarah nie może otrząsnąć się po śmierci syna. Pewnej nocy, wracając z pracy, przypadkowo potrąca młodego chłopaka . Lekko rannego i przerażonego nieznajomego zabiera opatrzyć do domu. Tam dowiaduje się, że uciekał on przez las przed zabójcą , który włamał się do jego domu. Sarah uświadamia sobie, że pomagając mu sama też stała się celem mordercy. Ale kto tak naprawdę jest mordercą?



8.Pachnidło.
2006 Dramat ,Thriller
To historia człowieka obdarzonego genialnym węchem. Jean-Baptiste Grenouille, zafascynowany zmysłowym światem aromatów, pragnie stworzyć najpiękniejsze pachnidło na świecie. Z chwilą gdy poznaje zapach kobiety, jego fantazja staje się obsesją. Aby zaspokoić swoje pragnienie, nie zawaha się zostać mordercą


 9.Panaceum
2013 Thriller,Dramat,Kryminał
Cierpiąca po utracie męża, który trafił do więzienia, Emily ratuje się terapią u psychiatry. Ten przepisuje jej eksperymentalne antydepresanty, które zmieniają jej życie w piekło. Po wyjściu męza z więzienia jej życie drastycznie sie odmienia.


10.Igrzyska śmierci
2012 Akcja, Sci-Fi
W państwie Panem co roku odbywają się Głodowe Igrzyska - walka na śmierć i życie między przedstawicielami Dwunastu Dystryktów. Gdy młodsza siostra Katniss zostaje wylosowana do zawodów, dziewczyna bez wahania zajmuje jej miejsce. 






Może i Wy macie jakies swoje ulubione filmy warte oglądniecia?
Chętnie wysłucham Waszych ulubieńców.

Pozdrawiam Martyna;*

Jak szybko rosną paznokcie?


Dziś trochę o pazurkach, o tym jak szybko rosną i od czego to zależy. Trochę o ich budowie .
Tak więc nie przedłużając zaczynajmy;)

Budowa paznokcia.


Macierz paznokcia, to tu rozpoczyna się wzrost paznokcia :

 Wzrost paznokcia zaczyna się od korzenia, jest on ukryty pod wałem paznokciowym zakończonym obrąbkiem naskórkowym. To tu również powstaje keratyna, tu znadują się nerwy, naczynia limfatyczne, krwionośne zapewniające dostarczanie substancji odżywczych do paznokcia. Komórki paznokcia dzielą się w macierzy i w miarę nawarstwiania się masy zrogowaciałej przesuwają się po łożysku paznokcia w kierunku końca palca.

Szybkość porostu paznokcia:
  

Szybkość wzrostu paznokci wynosi ok.0,1 mm/ dzień, przy czym paznokcie rąk rosną szybciej niż paznokcie stóp, szybciej rosną latem niż zimą. Paznokcie u palców rąk rosną z prędkością 2- 3 mm na miesiąc. Oznacza to, że całkowita wymiana paznokcia odbywa się przez około 6 miesięcy. Paznokcie u palców stóp rosną tylko 1 - 1.5 mm na miesiąc. Ich odnowa jest możliwa w ciągu 12 miesięcy.

Od czego zależy porost paznokci:

 -diety
-przyjmowania suplementów
-nawilżenia
-produktów które stosujemy do paznokci
-dobrej pielęgnacji


Grubość płytki paznokcia:

-waha się w okolicach 0,5-07 mm.

 Kilka ciekawostek paznokciowych:

 *Najszybciej paznokcie rosną  między 20 a 30 rokiem życia.

*Hindus Schridhar Chillal, który w 1998 r. obciął swoje rekordowe paznokcie lewej ręki o łącznej długości 6,15 m przypłacił zaniechanie obcinania zniekształceniem dłoni i lewostronnym uszkodzeniem nerwów spowodowanym unieruchomieniem ręki.

No i to na tyle.
Pozdrawiam;*

18 września 2013

Róż True Colour - Soft Plum z Avonu



Dziś recenzja kosmetyku z Avonu Blush True Colour o odcieniu Soft Plum


Opis produktu:

Róż to idealny sposób na piękny makijaż. Już jedno muśnięcie tym wyjątkowo kobiecym kosmetykiem sprawia, że skóra nabiera zdrowego wyglądu i urzeka naturalnym blaskiem. Róż, dzięki jedwabiście gładkiej formule, harmonijnie stapia się ze skórą, co zapewnia makijażowi wyjątkową lekkość. Żywy kolor kosmetyku sprawia, że nasza cera będzie pełna świeżości i dziewczęcego wdzięku. Zaletą różu jest również jego trwałość. Kosmetyk opakowano w eleganckie czarne pudełeczko z lusterkiem. W opakowaniu znajdziesz  wygodny aplikator, dzięki któremu perfekcyjnie nałożysz róż.

Cena:

ok.20 zł/6 g
 
 Zalety produktu:

+wygodne opakowanie
+duży wybór w tonacji różu
+lusterko w opakowaniu
+dobra pigmentacja
+ trwałość
+gładka konsystencja
+jest w kamieniu a nie jest sypki
+dolączony jest do niego pędzelek ,ale..


Wady produktu:

-pędzelek nie nadaje się do nakładania różu
-nie jest matowy ma duzo rozświetlających delikatnych drobinek
-cena
-starsznie się obsypuje podczas aplikacji


Prezentacja produktu na dloni:
 



Po firmie Avon człowiek spodziewa sie czegoś lepszego.Nie powiem opakowanie jest eleganckie i ekskluzywne lecz zawartość nie zwala nas z nóg.Róż w kamieniu nie powinien aż tak się obsypywac wedlug mnie, jakość i wykonanie pędzla jest tragiczne,a drobinki w formule przyprawiają mnie o bol głowy;P.Plusem jest to że pudełko posiada lusterko a gama kolorystyczna jest bogata .Z pewnością nie kupię tego produktu ponownie .

Moja ocena tego produktu:

3/5
 ★★★☆ ☆

17 września 2013

Dodatki do pokoju ♡



Dziś pora na kilka pomysłów i inspiracji na dodatki do pokoju. Niektóre te gadżety już mam u siebie a niektóre dopiero będę mieć, oczywiście jeśli znajdę coś ciekawego dla siebie. Może i Wam coś przypadanie do gustu i zapragniecie to mieć w swoim pokoju.



1.Lampa podłogowa


2.Zegar


3.Lustro


4.Pudła na drobiazgi


5.Dywan


6.Świeczki


7.Kuferek na kosmetyki


8.Poduszki


9.Kominek zapachowy.


10.Zdjęcia


11.Wieszaki na biżuterię


12.Toaletka


13.Szafka nocna


14.Zasłony


15.Figurki


16.Biblioteczka


17.Obrazy


18.Rośliny


19.Żyrandol



Mam nadzieję że moje pomysły na dodatki Wam się spodobały, i może akurat co Wam wpadło w oko.
A tym czasem życzę wszystkim miłego wieczoru ,dnia czy popołudnia;** !