28 lutego 2014

Malinowo na pazanokciach ❤


Dziś recenzja lakieru do paznocki,który od jakiegoś czasu podbił moje serce i wciąż go nosze na swoich paznokciach. A mowa tutaj o lakierze z Wibo z serii Extreme nails numer 253.


Jest to lakier o kolorze malinowym, choć na zdjęciach wygląda jak głęboka fuksja.
Jest to piękny mega kobiecy kolor, zarówno dla kobiet i młodszych dziewczyn.
Dostępny jest w Rossmannie za cenę ok.5 zł/ 9,6 ml.
 Jest to lakier z płaskim pędzelkiem, co mi osobiście ułatwia malowanie.Jedna warstwa pokrywa idelanie płytkę, nie zostawiając smug. Bardzo szybko wysycha. Wydajny ,ma rzadką konsystencję. Niestety jest dość nie trwały wytrzymuje 2/3 bez Top Coatu.







Zalety lakieru:
+ dobrey krycie 1 warstwa
+nie zostawia smug anie pęcherzyków
+głęboki kolor
+gruby i płaski pędzelek
+szybko schnie
+wydajny
+ogólnodostępny
+tani

Wady lakieru:
-słaba trwałość

Moja ocena lakieru:
5/5

Polecam każdemu kto lubi odcienie czerwieni na swoich paznokciach, ten lakier z czystym sumieniem mogę uznać za mojego ulubieńca.

Pozdrawiam Martyna;*

26 lutego 2014

Parabeny,SLS i silikony czyli coś o czym powinnaś wiedzieć


Dziś kolejny post o tematyce włosów, a dokładniej o składnikach kosmetycznych, które znajdują się w wiekszości produktów do pielęgnacji włosów. Można powiedzieć że będzie to pierwszy rok do rozpoznawania składu na opakowaniu produktów. Czyli trochę wiadomości o silikonach, detergentach i konserwantach.

Parabeny
To najczęściej spotykane konserwanty, które przedłużają życie kosmetyków.
Zadaniem parabenów jest niedopuszczanie do powstawania pleśni i blokowanie rozwoju drobnoustrojów. Dzięki temu wyroby mogą spokojnie leżeć na sklepowych półkach i zachowywać swoją świeżość oraz wątpliwą jakość. Niestety mogą podrażniać skórę, uczulać ją, a nawet spowodować różne zmiany skórne. Również potwierdzono w badaniach że związki parabenów odkładają się w komórkach rakowych, same w sobie nie powodują raka ale mogą się przyczyniać do jego rozwoju. 

Silikony
Najmniej szkodliwe dla włosów..Mają za zadanie wygładzić nasze włosy i dodać im blasku, w tym celu oblepiają włosy ciężkimi związkami które ściśle przylegają do włosów dając efekt zdrowych lśniących włosów, jednak jest to jedynie efekt. Silikony blokują dostęp do substancji odżywczych dla naszych włosów, przez co włosy są nieodżywione i tracą objętość. Pełnią funkcję emolientów, pełnią ważna funcje ochronną w okresie zimowym.

SLS 
To detergenty, są to silne substancje myjące, pieniące i przy okazji wysuszające, podrażniające powodujące świąd i łuszczenie skóry. Jego obecność w szamponach jest przyczyną powstawania łupieżu, swędzenia skóry głowy oraz łamliwości i wypadania wło­sów. SLS wchodzący w skład kosmetyków może być zanieczyszczone rako­twórczym dioksanem o dzia­ła­niu muta­gennym.

Mam nadzieję że dzięki temu postowi niektóre z Was zaczną zwracać uwagę na skład zakupowanych kosmetyków, a jeszcze inne zainteresują sie tematem nieco szkodliwych skladników w produktach kosmetycznych.


Pozdrawiam serdecznie.

24 lutego 2014

Podkład Stay Matte Rimmel ❤



 Dziś kilka słów i krótka recenzja nowej wersji podkładu Stay Matte firmy Rimmel.
Jest to podkład matujący o konsystencji delikatnego kremu, jak dla mnie musu pozostawiającego skórę długotrwale matową, bez efektu maski.




Cena:20zł/30ml dostępność: Rossmann

Pierwsza wersja tego podkładu wyglądała tak:


I miała 6 tonacji do wyboru:
100 Ivory

103 True Ivory

200 Soft Beige

201 Classic Beige

300 Natural Beige

303 True Nude

Nowa wersja wygląda tak:


I ma 7 odcieni do wyboru:
019 Porcelain
100 Ivory
103 True Ivory
200 Soft Beige
201 Classic Beige
300 Sand
400 Natural Beige


 Obietnica producenta:

Nowy podkład Rimmel Stay Matte zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. 

 Moja opinia:

Produkt idealnie kryje i długotrwale matuje twarz.Ma konsystencje delikatnego musu,który dobrze się rozprowadza bez zostawiania smug. Nie ma żółtego ani różowego odcienia,nie ciemnieje po nałożeniu na twarz.Ma ładny zapach, tubka produktu także jest charakterystyczna, biała z fioletową nakrętką.Z pewnością produkt godny polecenia jednak kompletnie nie nadający się do suchej skóry, niestety bardzo podkresla suche skórki i wszelkie niedoskonałosci skóry.Może zapychac pory i niestety przy złym i niedokładnym nałożeniu może tworzyc efekt maski.

 Zalety podkłady Rimmel:

+ dużo odcieni,łatwośc dobrania tonacji do kolorytu skóry
+konsystencja musu
+dobre krycie
+idealne zmatowienie
+duża dostępność
+stosunkowa niska cena
+poręczne i wygodne opakowanie
+nie zostawia smug, dobrze się rozprowadza
+wydajny
+nie ciemnieje na twarzy
Wady podkładu Rimmel: 

-podkreśla suche skóry i niedoskonałości skóry
-może zapychać
 
Moja ocena:
4/5 

 Podsumowując produkt z pewnościa godny polecenia, p[oniewaz ma duzo walorójednak z pewnościa nie dla każdej z nas.

Pozdrawiam;* 

21 lutego 2014

To co kochaja moje wlosy - Oliwka Babydream ❤




Która z nas nie marzy o pieknych gęstych włosach niczym tafla. Oczywiście dobra pielęgnacja z pewnościa nas przybliży do tego by nasze włosy wyglądały lepiej.
Dziś trochę o kosmetyku,który jest idealny do olejowania wlosów i nie tylko. A mowa tutaj o oliwce Babydream. .Ma ona szeroki wachlarz zastosowań, można jej użyć do wlosów,do paznokci i do całego ciała.Jest to idealny kosmetyk do codziennej pielęgnacji. Jest to także dobry kosmetyk dla tych którzy dopiero zaczynają olejować swoje włosy.

Oliwka Babydream

Cena:6,50/250ml, dostępność: Rossmann


O produkcie:
Oliwka pielęgnująca  z wyciągiem z migdałów i witaminą E. Naturalne substancje zawarte w oliwce skutecznie natłuszczają skórę, nadając jej długotrwałą ochronę przed wysuszeniem oraz miękkość i delikatność. Łagodne wyciągi z nagietka i rumianku posiadają właściwości kojące i przeciwzapalne. W produkcie zawarta została również oliwka ze słonecznika, migdałowa, jojoba, witamina E oraz ekstrakty z nagietka i rumianku. Bez zawartości konserwantów, oleju mineralnego, barwników, perfum.


Zalety Babydream:
-dostępność
-cena
-wydajność
-bardzo dobry skład
-neutralny zapach
-wydajność
-łagodna i delikatna
-idealnie odżywia i nawilża
-dobra do codziennej pielegnacji
-szybko się wchłania
-pełna naturalnych olejków

Wady Babydream:

-nieprzeźroczyste opakowanie= nie widać ile zawartości pozostało

Ocena Babydream:

5/5

Moja opinia:
Według mnie to produkt który każda z nas powinna mieć w domu. Nie dość że włosy są po nim jak nowo narodzone, dzięki  olejkom które posiada w swoich składzie to ma on także inne zastosowanie. Nawilża,odżywia,wygładza i przede wszystkim pielęgnuje nasze włosy. mozna go także używać jak jedwab,czyli na same końcówki. Jest idealny do skórek wokół naszych paznokci. Można go także używać na noc na rzęsy jako odżywkę. No i przede wszystkim do pielęgnacji skóry naszego ciała.
Jest to produkt nie tylko dla niemowląt ale dla każdego z nas.
Zachęcam wszystkich do wypróbowania. z pewnością się nie zawiedziecie.


Pozdrawiam;*



19 lutego 2014

Moje kredki do brwi

Dziś mam dla Was post,w którym porównam 4 kredki do brwi,które w ostatnim czasie używałam .
Jak wiemy brwi są baardzo ważne w naszym wyglądzie, są też ważnym lub też głównym elementem oprawy oka,dlatego makijaż brwi powinien być dobrze zrobiony .
Rynek daje nam duzo możliwości na podkreślenie naszych brwi mamy do wyboru m.in: cienie,żel,tusz,kredki czy woski. Ja preferuje kredki, dlatego dziś co nie co o nich.

1.Kredka Davis Lip 
numer: 10, kolor: średni brąz, cena: 4,99


Pierwsza kredka jaką używałam do brwi, jak na tam ten czas była wystarczająco dobra, dobra konsystencja ani za miękka ani za twarda, dobrze się rozcierała na brwiach. Była dość trwała, bardzo wydajna i niestety bardzo tłusta. Zlepiała włoski tworząc bardzo płaski efekt, niestety zbyt sztuczny.

2.Kredka NYC
numer:932, kolor: dark brown, cena:5,50



Bardzo miękka, ale bardzo dobrze rozprowadzająca się kredka. Ma intsensywny kolor, jest wodoodporna, tak więc jest i trwała. Niestety baardzo niewydajna i tłusta zostawia połyskujący ślad.

3.Kredka NYX
numer: 04, kolor: light brown, cena; 10,99


Kredka bardzo wydajna, trwała nie rozmazuje się.Wodoodporna. O tępej konsystencji,
ciężko się rozprowadza. Nie skleja włosów.


4.Kredka MUA
kolor: brunette, cena: 6,00


Jak na chwile obecną to mój faworyt jeśli chodzi o makijaz brwi. Ma dobrą konsystencję ani nie jest miękka ani twarda. Jest wydajna. Dobrze sie rozprowadza na brwiach i przede wszystkim sie nie wyciera ani nie rozmazuje. Posiada szczoteczkę do rozczesywania.


No i to tyle odnośnie moich kosmetyków do brwi, jak widać bezkonkurencyjnie wygrywa kredka z MUA, która mam nadzieję będzie mi długo służyć.


Pozdrawiam;*

17 lutego 2014

Recenzja książki "Bo wiesz" Piotra Kołodziejczaka


"Bo wiesz" Piotr Kołodziejczak
Dziś najwyższy czas na kolejną powieść polskiego pisarza Piotra Kołodziejczaka. Jest to już piąta powieść w dorobku tego autora. Bohaterami tej historii jest młode małżeństwo: Janek i Grażyna. Ich życie przypomina istną bajkę,raj na ziemi. Piękne mieszkanie, pewna przyszłość,dobre finanse, dobre miejsce pracy. Jednak pod tą piękną powłoką, kryje się zepsuty środek. Pewnego dnia wszystko się sypie niczym domek z kart. Zdrada. Oczywisćie to ona jest przyczyną. Jednak wielkim zaskoczeniem będzie to że facet nie zdradził, a kobieta. Autor łamie to stereotyp, w którym mężczyzna zawsze zdradza. Twórca ukazuję nam obraz kobiety egoistycznej,lekkomyślnej kłamliwej i obojętnej.


 Wydawnictwo: Borgis
Wydanie polskie: 2009
Liczba stron: 180

 
 Czy małżeństwo przetrwa zdradę?
 Czy wielka miłość jest ważniejsza od małżeństwa?
Jak potoczą sie losy Grażyny i Janka? 
Jeżeli chcesz poznać odpowiedź na te i inne pytania, to konieczie sięgnij po tą lekturę. Z pewnością się nie zawiedziesz.
 Zalety książki :

-prosty język i styl pisarski
-kieszonkowe wydanie
-idealny rozmiar czcionki
-łatwo się czyta
-wciągająca
-zaskakująca
-dająca do myślenia
-pełna humoru
-trzyma w napięciu do ostatniej strony
- dla kobiet jak i mężczyzn

Minusy książki :

-jeden wątek, bardzo prosta fabuła
Moja ocena:
4/5 
 ★★★★☆
Książkę miałam przyjemność otrzymać dzięki księgarni DoPoduszki.pl., która była jej sponsorem:

Pozdrawiam Martyna;*

16 lutego 2014

Co daje olejowanie włosów ❤

Co daje olejowanie włosów? Czy warto olejować włosy? Jesli szukasz odpowiedzi na te pytania to dobrze trafiłeś. Dziś opowiem Wam dlaczego warto olejowac włosy i jak wielkie korzyści daje to naszym włosom.Olejowanie włosów to hinduski zwyczaj pielęgnacji włosów rozpoczety już w starożytności. Nie jest to żaden skomplikowany proces, wystarczy jedynie zaaplikowac olej  na włosy i pozostawić na pewien czas. Dobranie idealnego olejku do włosów da nam zaskakujące efekty, oczywiscie tylko przy systematycznym stosowaniu.


10 korzyści które daje olejowanie
1.Nawilża skalp.
2.Zmniejsza wypadanie włosów.
3.Zagęszcza włosy
4.Odżywia cebulki włosów.
5.Włosy są gładsze i bardziej elastyczne.
6.Poprawia kondycję włosów.
7.Zmniejsza ilość rozdwajających się końcówek.
8.Włosy sie lepiej układają.
9.Włosy są bardziej miękkie.
10.Włosy są sypkie i sprężyste.


Jak widać olejowanie przynosi masę korzyści dla naszych wlosów.tak więc warto spróbować.
Jeżeli jeszcze nie zaczęłas olejowac to najwyższy czas to zmienić, a na pewno będziesz bliżej ideału swoich włosów niż dalej.


Pozdrawiam;*

14 lutego 2014

Historia Walentynek



Chcąc nie chcąc, wszyscy wiemy że dziś 14 lutego- Walentynki.Wiemy że to święto zakochanych. A czy tak naprawdę wiemy jak ono powstało i kim jest święty Walenty? Dziś trochę ciekawostek i trochę historii. Zapraszam.


Pierwsze wzmianki:

Pierwowzorem Walentynek był zwyczaj obchodzony w starożytnym Rzymie. 14 lutego obchodzony był Dzień Płodności i Macierzyństwa, było to pogańskie święto. Z tej okazji każda młoda niezamężna kobieta wrzucała do wielkiego dzbana kartkę ze swoim imieniem. Następnie kawalerowie losowali kartki. Tą, którą wylosował stawała się jego partnerką na świąteczne zabawy, a nie raz i na całe życie.

Nazwa święta zakochanych pochodzi od imienia św.Walentego.


Odrobina o patronie:

Walenty z wykształcenia był lekarzem, z powołania duchownym. Żył w III wieku w Cesarstwie rzymskim za panowania Klaudiusza II Gockiego. Cesarz ten za namową swoich doradców zabronił młodym mężczyznom wchodzić w związki małżeńskie w wieku od 18 do 37 lat, aby w tedy mogli służyć jako żołnierze . Zakaz ten złamał biskup Walenty i błogosławił śluby młodych legionistów. Został za to wtrącony do więzienia, gdzie zakochał się w niewidomej córce swojego strażnika. Legenda mówi, że jego narzeczona pod wpływem tej miłości odzyskała wzrok. Gdy o tym dowiedział się cesarz, kazał zabić Walentego. Egzekucję wykonano 14 lutego 269 r


Walentynki w Polsce:

Do Polski obchody walentynkowe trafiły w latach 90. XX wieku z kultury francuskiej i krajów anglosaskich, a także wraz z kultem świętego Walentego z Bawarii i Tyrolu. Święto to konkuruje o miano tzw. święta zakochanych z rodzimym świętem słowiańskim zwanym potocznie Nocą Kupały lub Sobótką, obchodzonym w nocy z dnia 21 na 22 czerwca. 

Na dziś to tyle, miłego dnia !



Pozdrawiam Martyna;*

13 lutego 2014

Krem do rąk dobry na zimę ❄


Pielęgnacja zimą jest szczególna, ponieważ nasza skóra jest bardziej narażona na wiatr i niską temperaturę. Tak więc należy o nią bardziej zadbać . Nie należy także zapominać o naszych dłoniach, które są naszą wizytówką.
 Dziś mam dla Was kilka produktów które sprawdziły się idealnie w mojej pielęgnacji dłoni podczas okresu zimowego i nie tylko. Będą to przede wszystkim kremy dostępne w każdej drogerii.

Kremy do rąk idealne na zimę ❄

Krem Neutrogena norweska formuła


cena: 12zł/50ml.

Skoncentrowany krem do bardzo suchej i zniszczonej skóry dłoni . Intensywnie nawilża i chroni dłonie przed zimnej.Wygładza i pielęgnuje. Jest wydajny.
Przynosi natychmiastową ulgę . Mój numer 1 wśród kremów, gdy dłonie potrzebują pomocy i dobrego nawilżenia.


Krem Garnier

cena:9 zł/50 ml

Krem SOS dla bardzo suchej skóry, idealny w pielęgnacji podczas okresu zimowego. Dobrze nawilża, łagodzi popękaną i wysuszoną skórę. Formuła kremu opiera się na opatrunku w kremie, który ma za zadanie odżywić i złagodzić jakiekolwiek otarcia. Bardzo dobry krem w wypadku wymagających dłoni.

Krem Ziaja z proteinami jedwabiu

cena:3,50zł/100ml

Krem idealny do codziennej pielęgnacji dłoni. Dobrze nawilża ,ładnie wygładza dłonie. Zmiękcza skórę. Pięknie pachnie.Dobrze się wchłania i jest wydajny.
Pielęgnuje i wzmacnia nasze paznokcie. Dobry dla dłoni nie wymagających silnego i głębokiego nawilżenia.

Krem Ziaja kozie mleko
cena: 7zł/80ml

Dobrze nawilża i wygładza. Przyjemnie pachnie,szybko się wchłania. Likwiduje uczucie szorstkości dłoni, zmiękcza skórę. Chroni dłonie przed wysuszeniem, uelastycznia skórę, dba o paznokcie.

Krem Eveline 5 in 1
 
cena: 5zł/100ml

Nawilża skórę dłoni i odżywia nasze paznokcie. Zmiękcza skórę dłoni, wygładza. Regeneruje nawet bardzo zniszczoną i wysuszoną skórę. Utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Łagodzi i koi popękaną skórę.



Obecnie do swoich dłoni stosuję dwa z powyższych pięciu produktów. W zależności od ich potrzeb raz stosuje silnie regenerujący a raz bardziej delikatny. W tej chwili jestem bardzo zadowolona z ich stanu i nie mam z nimi żadnych problemów.




Pozdrawiam;*

11 lutego 2014

Tag- Co powiedziałabym do nastoletniej siebie?


Dziś luźny tag o bardzo nietypowym temacie, ale bardzo ciekawym.
Już jakis czas temu na youtubie i na blogach ten tag był dość popularny, więc postanowiłam i ja go zrobić.Jak wiadomo każdy z nas w młodości popełnił błędy, których by już nie zrobił drugi raz.
 Dziś ostrzegam nastoletnią siebie i daje sobie kilka rad. 

10 złotych rad:

1. Nie wpadaj w kompleksy, nie masz do tego aż takich powodów.
2.Nie prostuj codziennie włosów, wyrządzi Ci to więcej złego niż dobrego.
3.Ucz się na 100% swoich możliwości,a dojdziesz dalej niż myślisz.
4.Słuchaj częściej rodziców, proś ich o rady.
5.Nie poddawaj się po małej porażce, miej wiarę w swoje możliwości.
6.Nie farbuj anie nie rozjaśniaj włosów, masz ładny naturalny kolor.
7.Doceniaj i spędzaj czas z rodziną.
8.Nie dramatyzuj, w życiu przeżyjesz jeszcze wiele miłości.
9.Rozwijaj swoje pasję, a osiągniesz sukces.
10. Ciesz się młodością i żyj chwilą, bo dorosłe życie nie jest takie kolorowe jak Ci się wydaje.



No i to na tyle odnośnie moich rad dla nastoletniej ja, na pewno mogło by ich byc więcej jednak uważam, że te są najcenniejsze.
Zapraszam Wszystkich chętnych do zrobienia tego Tagu.

Pozdrawiam;*

9 lutego 2014

O duecie idealnym - Nivea Diamond Gloss ♡



Dziś kolejny luźny post ,mieszczący sie w tematyce włosowej.
Trochę o pielęgnacji włosów. O duecie którym warto wspomnieć,
 bo z całą pewnością zasługuje na to. Czyli czas na recenzje szamponu i odżywki 
Nivea z serii Diamond Gloss.


Szampon i odżywka jest przeznaczona do włosów normalnych i suchych pozbawionych blasku.
Płynna keratyna i proteiny jedwabiu maja za zadanie pielęgnować nasze włosy i nadać i blasku.
Prodecent obiecuje nam że :
-produkty sprawią że włosy będą mienic się diamentowym blaksiem
-łatwiej będą się rozczesywać
-pozostaną miękkie i gładkie w dotyku

Mój zestaw został zakupiony w Biedronce po promocyjnej cenie- 9,99, z czego bardzo jestem zadowolona.

- Szampon Nivea Diamond Gloss
cena normalna: 9,50/ 250ml


Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed
Keratin, Hydrolyzed Silk, Diamond Powder, Polyquaternium-10, Polyquaternium-7, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-90 M, Mica, Citric Acid, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum, CI 77891


 - Odżywka Nivea Diamond Gloss
cena normalna: 9,50/200ml


Składniki:Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Diamond Powder, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, C12-15 Pareth-3, Phenoxyethanol, Linalool, Butylphenyl
Methylpropional, Limonene, Alpha- Isomethyl Ionone, Parfum


Oba produkty przypadły mi do gustu, szampon dobrze myje i nie plącze ani nie wysusza włosów. Jest delikatny dla skóry głowy. Odżywka dobrze nawilża i pielęgnuje nasze włosy. Wygładza i zmiękcza je. Daje im gładkość i blask, może nie diamentowy ale jakiś dodaje. Na pewno ta odżywka nie nadaje sie do bardzo zniszczonych włosów bo takim wydaje mi się nie pomoże dużo.

Zalety Nivea Diamond Gloss:
-szampon dobrze myje i oczyszcza włosy
-odżywka wygładza i nadaje blasku
-produkty mają przyjemny zapach
-szampon dobrze sie pieni
-mają dobra konsystencję ani za rzadka ani za gęstą
- dobrze zmiękczają włosy
-nie przesuszają
- dzięki nim włosy sie lepiej rozczesują
-dobrze dostępne


Wady Nieva Diamond Gloss:
- cena normalna bez promocji nieopłacalna


Ocena produktów:
5/5

Gdy skończą się moje kosmetyki do pielęgnacji włosów, z pewnością zakupie te produkty znowu, jeśli tylko nadarzy się jakaś promocyjna oferta na nie;)


 

 

Pozdrawiam;*

6 lutego 2014

Metoda OMO


Chyba każda włosomaniaczka słyszała juz o tej metodzie,
 jednak są takie wśród nas które nie maja kompletnego pojęcia,czym jest metoda OMO.
Tak więc jest to metoda mycia/pielęgnacji włosów, która staje sie coraz bardziej
popularna w świecie urodowym. A polega na 3 prostych krokach:

          O - odżywianie 
M -mycie
        O -odżywianie

Krok 1 Odżywianie
Polega na odżywianiu naszych włosów olejkiem lub delikatną odżywką, lub odżywka która się na naszych włosach nie sprawdziła. Produkt nakładamy na nasze włosy od połowy długości w dół, tak aby ich nie obciążyć. Pozostawiamy od 15 minut wzwyż, tyle na ile możemy sobie pozwolić
Do tego etapu możemy użyć:


Krok 2 Mycie
Oczyszczamy nasze włosy zaczynając od skalpu gdzie najbardziej się skupiamy, później delikatnie wmasowujemy pianę w resztę włosów. Spłukujemy ciepła wodą.
Do tego etapu możemy użyć:



Krok 3 Odżywianie
Nakładamy właściwy produkt odżywiający, może nim być maska lub odżywka.Nakładamy go od połowy długości włosów w dół.Trzymamy go na włosach przez 15 minut wzwyż.
Spłukujemy zimną wodą. 
Do tego etapu możemy użyć nastepujących produktów:



Co daje nam metoda OMO:
-zapobiega wysuszeniu włosów podczas ich mycia
-maksymalnie odzywia, nawilża i wygładza włosy
-ułatwia rozczesywanie włosów
-włosy sa lejące i bardziej sie błyszczą.

Jak widać same zalety jednak i ta metoda ma swoje wady.
Po pierwsze jest czasochłonna, a po drugie nie nadaje się do każdego rodzaju włosów.
Na moje włosy ta metoda sprawdza się idelanie stosuję olej-mycie-maska/odżywka, i nie mam żadnych problemów z włosami. Polecam wszystkim którzy pragną zrobić coś dla swoich włosów. 
 Krzywdy Wam na pewno nie zrobi.

Pozdrawiam ;*


2 lutego 2014

Tag-Ile warta jest moja twarz?


Dziś krótki post, którego tematem jest dość popularny tag,
który jakis czas temu królował na blogach urodowych pt."ile warta jest moja twarz"?
Ma on na celu oszacowanie naszej codziennej kolorówki.
I dowiedzeniu się ile tak naprawdę wydajemy na nią.
Tak więc zaczynajmy!

Moje kosmetyki (prawie wszystkie)codziennego użytku:


Zacznijmy od samej podstawy makijażu:
1.Rimmel Stay Matt- 19,00
2.Korektor Lovely-8,00
3.Puder Maybeline Affinitone- 19,00

Pędzle i cienie:
1.Paletka Lovely -10.99
2. Pędzel Elite-4,00
3.Pędzel Ali-4,00
4. Pędzel Ali -4,00

I cała reszta:
1.Lovely maskara-9,00
2.Róż Miss Sporty-3,50
3.Dr.Balm-8,00
4.Baza Delia-19.00

Cena łączna:
108,5

Cena łączna nie jest zła, chociaż byłam pewna lub przynajmniej miałam nadzieje że nie przekroczę sumy 100 złotych. Mam nadzieje że w przyszłości sie poprawię.
Zapraszam wszystkich chetnych do zrobienia tego tagu.


Pozdrawiam;*