1 lipca 2014

Paznokcie w Czerwcu ❤



Witajcie, tym postem chciałabym wprowadzić serię,która prawdopodobnie ukazywała by się co miesiąc,o ile będe tak systematyczna . Pokazywałam bym Wam jak wyglądały moje paznokcie w ciągu całego miesiąca.Jakich lakierów użyłam i jak to wszystko się prezentowało. Tak więc zaczynajmy.
Ciemny beż & złoto
Użyłam:
Vipera nr 66
Wibo Express growth nr 396



Jasny beż & złoto

Użyłam:
Vipera nr 66
Wibo Trends Nude nr 351




Piaskowy róż
Użyłam:
Wibo Candy Shop nr 1




Brzoskwiniowy
Użyłam:
Golden Rose nr 362




Błękit
Użyłam:
Golden Rose seria Colour Expert nr 56




Blady róż
Użyłam:
Lovely Color mania nr 93




French

Użyłam:
Lovely Color Mania nr 203
Safari biały





Tak wyglądały moje paznokcie w tym miesiącu. Jak widać dominowały beże i pastele.
A za miesiąc już kolejny post z tej serii.Mam nadzieje że dzięki tym seriom będe bardziej systematyczna co do malowania paznokci,ponieważ uwielbiam mieć pomalowane paznokcie ale nie nawidzę ich malować.


1 komentarz:

  1. Słonko popraw błędy stylistyczne na początku posta. Piękne paznokcie. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)