23 listopada 2014

Błędy w pielęgnacji włosów


Cześć;*
dziś post w którym przedstawię Wam jakie są najszczęstsze błędy w pielęgnacji włosów. Co z tego że o nie dbamy skoro źle to robimy, warto wiedzieć co tak najbardziej szkodzi naszym włosom. Zapraszam do dalszej części. 

1.Brak systematyczności
Czasem dbasz o włosy,czasem nie, zdarza Ci sie o nich zapomnieć. To najszybsza droga do tego by zniszczyć swoje włosy. Systematyczność to podstawa, w podcinaniu, olejowaniu czy tez zabezpieczaniu włosów.



2.Rozczesywanie włosów

 Po pierwsze rozczesywanie złą szczotką, jeżeli kto jeszcze ma szczotki z metalowymi ząbkami to najwyższa pora się ich pozbyć! Ja z własnego dowiadczenie polecam Tangle Teezer lub grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami. Po drugie nie wolno ciągnąć i szarpać włosów podczas rozczesywania. Włosy czeszemy z dołu do góry. Jednak najważniejszą zasadą jest to by prostowłose nie czesały włosów na morko tylko na sucho, a kręconowłose jedynie gdy włosy są mokre, chyba że lubicie puch na głowie.


3.Niewłasciwa pielęgnacja.

Jeżeli już dbasz o włosy to rób to dobrze. Nie własciwa pielęgnacja jest gorsza niż brak pielęgnacji. Po pierwsze myj włosy tak często jak one tego potrzebują,przetrzymywanie włosów zapycha mieszki włosowe a to prowadzi do nadmiernego ich wypadania. Stosuj odpowiednie szampony, jeżeli masz łupież to używaj szamponów przeciw łupieżowych, jeżeli masz cienkie włosy to używaj delikatnych szamponów, jeżeli masz prztłuszczające się włosy to nie używaj silnie oczyszczających szamponów, bo twoja skóra będzie się bronić i będzie jeszcze więcej wytwarzać łoju.


4. Podcinanie włosów 

Podcinanie końcówek naszych włosów jest bardzo ważne.Dzięki systematycznemu podcinaniu zapobiegamy temu bu uszkodzenia szły w górę. Najlepiej wybrać się do fryzjera by podetnął nam nasz końcówki.Możemy jednak zrobić to same ale tylko i wyłacznie gdy mamy naprawde ostre nożyczki. Gdy zrobimy to tępymi nożyczkami lub innymi którcyh uzywamy do inncyh rzeczy to zmiażdzymy tylko końcówki włosów i będą się one jeszcze szybciej rozdwajać.


5.Mycie włosów

Myć włosy powinnyśmy tak często jak nasze włosy tego potrzebują i tyle razy ile tego potrzebują, ogólnie jest taka zasada że włosy powinno myć sie 2 razy żeby dobrze oczyścić skorę głowy. Mycie włosów powinno być delikatnym masażem w cieplej ale nie za ciepłej wodzie. Odżywkę czy też maskę powinnyśmy spłukiwać letniawą a najlepiej imną wodą by domknąc łuski włosów.



I to już wszystko odnośnie tego posta. Mam nadzieję że Wam się spodobał, i że jeszcze nie przejadł Wam sie temat "włosomaniactwa".



20 listopada 2014

Co mam na ustach,czyli odrobinę o moich pomadkach


Cześć Wszystkim;* 
dziś lekki post na temat moich pomadek do ust. Opowiem Wam co znajduje się w moim małym zbiorze, jak te pomadki prezentują się  i co jest tak naprawdę warte zakupu. Dowiecie się o moich ulubieńcach i o tych produktach za którymi przepadam trochę mniej. 
Zapraszam do dalszej części.


1.Paese

Pomadka o wykończeniu lakieru do ust, ma mocny wyrazisty kolor. Kolor można fajnie budować.Aplikuję się ją gąbeczką. Jest bardzo trwała i wżera się mocno w usta, pozostaje na nich na bardzo długo. Nie lubię ją za to że bardzo wysusza usta, nierównomiernie się zciera i za to że włosy się do niej masakrycznie kleją.
Moja ocena pomadki: 3,5/5


2./3./4.Wibo Eliksir
Pomadki mają delikatne, dość naturalne odcienie. Mają konsytencję masełka. Dobrze się rozprowadzają. Mają wykończenie błyszczące. Utrzymują się 2/3 godziny na ustach. Równomiernie się zcierają. Nie wysuszają ust. Jedynym minusem jest tandetne opakowanie.
Moja ocena pomadek: 4/5 
 
5./6.Mua seria zwykła
 Ma zbitą ale miłą w użytkowaniu konsystencję, i bardzo intensywny kolor. Kolor utrzumuje się dość długo na ustach ok. 3 godzin. Pomadka nie wysusza ust, nie jest też klejąca jak błyszczyk. Ma ładne błyszczące wykończenie. Zciera się równomiernie.
Moja ocena pomadki: 4/5

7./8.Mua seria matowa
Pomadki te mają tępą i zbitą konsystencję jednak lubię ją. Mają cudowne matowe wykończenie i bardzo duże krycie. W miare dobrze się rozprowadzają, są długotrwałe i równomiernie się zcierają. Mają urocze, proste opakowanie. Minusem jest to że podkreślają suche skórki, ale taki już jest urok matowych pomadek.
Moja ocena pomadek: 4/5
 

9.Technic
Pomadka ma delikatną i przyjemną konsystencję i subtelny kolor. Ma wykończenie błyszczące. Ma średnią trwałość. Nie wysusza ust ani nie podkreśla suchych skórek. ma klasyczne opakowanie.
Moja ocena: 3,5/5 
 


I to wszystko odnośnie moich kolorowych produktów do ust,które posiadam. Podobają Wam się takie posty w których pokazuję swoje zbiory?A tak po za tym wpadł Wam w oko któryś z nich? Jaki jest Wasz ulubieniec?



15 listopada 2014

Wibo Glamur Sand nr 4 ❤


Cześć ;*
Dziś szybka prezentacja piaskowego lakieru,który skradł moje serce. A mowa tutaj o lakierze z Wibo z serii Glamur Sand, kolor jest przepiękny wygląda niczym rozgwieżdżone niebo bezchmurną nocą. Gwiezdny pył. Efekt wygląda zjawiskowo. Zapraszam do oglądania ;)






cena: 6,99/8,5 ml

Zalety lakieru Wibo:
+szybko schnie
+dobrze kryje 1 lub ewentualnie 2 warstwy
+nie zostawia smug
+jest dość trwały w porównaniu do ceny,trwałość 3 dni
+łatwodostępny
+gruby pędzelek
+ nie typowy kolor
+dobra cena
+dostępność szafa Wibo w Rossmannie

Wady lakieru Wibo:
-szybko gęstnieje


Moja ocena lakieru Wibo:
5/5


Według mnie kolor jest naprawdę nietypowy i z pewnością będzie przykuwał uwagę, a lakier jest jak najbardziej godny wypróbowania. Jeżeli lubicie błyskotki na waszych paznokciach to jak najbardziej Wam polecam.






14 listopada 2014

Żele do twarzy BeBeauty

Cześć Wszystkim;*,
 Dziś mam dla Was post o żelach BeBeauty z Biedronki. Było o nich bardzo głośno, ze względu na to że ich producentem jest taki sam jak firmy Tołpa. Ja w tym poście opowiem Wam o swoich odczuciach odnośnie tych żeli. Biedronka w swoim asortymencie ma 3 rodzaje żeli: Micelarny  żel nawilżający, Delikatny krem-żel łagodzący i Normalizujący żel-peeling oczyszczający. Zapraszam.


1. Delikatny krem-żel łagodzący 
Czyli mój absolutny ulubieniec. Ma świetną kremową konsystencję na dodatek jest bardzo gęsta przez co jest wydajny,delikatnie myje i oczyszcza. Ma przyjemny zapach. Nie ściąga ani nie wysusza skóry, nie podrażnia. Delikatnie nawilża.Dobrze zmywa makijaż, w porównaniu do innych żeli z BeBeauty zmywa go najlepiej. Dobrze się pieni. Nadaje się do codziennej pielęgnacji.
 
  2.Micelarny żel nawilżający
 Ma gęstą,zbitą konsystencję żelu.Delikatnie oczyszcza skórę twarzy jednak do demakijażu oczy się nie nadaje.Nie pieni się. Ma przyjemny zapach. Nie ściąga ani nie podrażnia skóry. Dobrze nawilża skórę. Nadaje się do codziennej pielęgnacji.
3. Normalizujący żel-peeling oczyszczający
 Konsystencja tego żelu nie jest już taka gęsta, jest ona w postaci jak dla mnie bardziej peelingu niż żelu.Ma ten zdecydowanie najbardziej intensywny zapach. Delikatnie się pieni, ma drobne ale dobrze ścierające drobinki. Dobrze oczyszcza i wygładza skórę.Pozostawia gładkość i miękkość. Nadaję się do codziennej pielęgnacji.

Cena :4,99zł/150ml



 A Wy co myślicie o tych kosmetykach?
Miałyście któryś z nich?  Który to wasz ulubiony?   A może używacie czegoś innego? Czekam na komentarze z miłą chęcią poczytam.


11 listopada 2014

Porównanie odżywka kontra maska


Cześć;*
Dziś mam dla Was post z tematyki włosomaniactwa. W tym poście porównam dwa główne kosmetyki do pielęgnacji włosów,czyli maskę i odżywkę. Opowiem Wam czym tak naprawde się one różnią. Zapraszam;)


Maska  
    • ma gęstą konsystencję
    • otwiera łuski
    • wnika w głąb struktury włosa
    • bardziej odżywia
    • poprawia stan(wewnątrz)włosów
    • może zregenerować i odbudować włosy
    • nakłada się ja na dłużej niż 15 minut
    •  isnieje tylko maska do spłukiwania
    • istnieje wieksze prawdopodobieństwo że przy niewłaściwym nałożeniu może obciążyć włosy
    • stosowana powinna być 1/2 w tygodniu w zależności od częstości mycia włosów



Odżywka
    • ma rzadszą konsystencję
    • zamyka łuski
    • pozostaje na zewnętrznej strukturze włosa
    • mniej odżywia
    • poprawia (zewnątrz)wygląd włosów
    • nie zregeneruję ani nie odbuduje włosów
    • nakłada sie ja na mniej niz 15 minut
    • isnieję odżywka do spłukiwania jak i bez spłukiwania
    • istnieje mniejsze prawdopodobieństwo że obciąży włosy
    • stosowana powinna być po każdym myciu włosów




 Mam nadzieje że ten post okaże się przydatny i dzieki niemu co nie co się dowiecie. Mam także nadzieję że posty z sfery włosomaniactwa przypadną Wam do gustu, bo jak na razie o mój ulubiony temat w sferze beauty.
 






9 listopada 2014

5 smaczków z Biedronki


Cześć;* dziś mam dla Was smaczki z Biedronki, czyli tanie i dobre produkty,które znajdziemy w Biedronce i na które warto zwrócić uwagę.Będą to produkty przede wszystkim ze sfery pielęgnacji.Dziś zapraszam Was na część pierwszą z tej serii.

1.Płyn micelarny do demakijażu
Mój smaczek numer jeden,używałam Biodermy, Ziaji, Dermedic, Bielendy i Garniera ale jakoś mi nie pod pasowały. Dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia, jest wydajny i za szalenie niska cenę. Jest warty uwagi.
cena-4,99zł/200ml
Więcej o nim tutaj :

2.Żel Oceania 
 Od nie dawna w Biedronce są dostępne nowe żele, moim ulubieńcem wśród nich jest żel miód i mleko. Uwielbiam zapachy owocowe ale jeszcze bardziej wolę te o zapachu miodu.Przepiękny zapach który na dodatek utrzymuje się na ciele. Gęsta konsystencja sprawia że jest wydajny.
Cena-2.99zł/500ml

3.Krem do rąk regenerujący SOS
 Krem dobrze nawilża,zapobiega wysuszeniu skóry. Dobrze chroni przed pękaniem w okresie jesienno-zimowym. Przepięknie pachnie.Ma gęstą,zbita konsystnecję.
Cena-2,99zł/125ml

4.Peeling do stóp
Peeling złuszczający martwy naskórek z naszych stóp.Ma delikatny przyjemny zapach.Jest gruboziarnisty dodatkowo posiada w sobie kwas owocowy. Dobrze nawilża skórę i zmiękcza ją.
Cena:2,99/75ml

5.Płatki do demakijażu Carea
 Trzywarstwowe płatki idealne do demakijażu czy do zmywania lakieru z paznokci.Lubię je za to że mają tak jakby obszyte brzegi i się nie rozwarstwiają.
Cena:2,99zł/120szt.


Już wkrótce następna seria bo już mam kilka produktów. Mam nadzieję że taka seria Wam przypadnie do gustu. Pamiętajcie tanie nie znaczy złe. Warto przełamać swój strach przed użyciem "biedronkowych kosmetyków" i miło się zaskoczyć.



4 listopada 2014

Jak naprawić uszkodzony cień?




Cześć;* dziś mam dla Was post o tym jak naprawić uszkodzony cień. Na pewno niektórym z nas upadł cien ,a jeśli nie to warto wiedzieć jak naprawić taki  cień. W tym poście pokaże Wam mój sposób.

Czego będziemy potrzebować: 



-uszkodzonego cienia
-pęsety,patyczka
-mała miseczkę
-chusteczkę higieniczną
-spirytusu salicynowego

 Niestety ja nie miałam uszkodzonego cienia i musialam go sama celowo uszkodzić;)
 
Krok 1 - Przesypujemy rozsypany cień do miseczki.

Krok 2- Rozdrabniamy ten cień za pomocą pęsety,patyczka na równą masę

Krok 3 -Dodajemy kilka kropel spirytusu i mieszamy,konsystencja musi byc gęsta!



Krok 4 Delikatnie przekładaj masę do formy po cieniu

Krok 5 - Cien znajdujący się już w formie wyrównujemy za pomoca chusteczki i odsączamy nadmiar alkoholu,reszta i tak sie ulotni. Chusteczkę należy przyłożyć kilkakrotnie.

Krok 6- Pozostawiamy cień do wyschnięcia, następnego dnia nadaje się juz do użytku, a śladu po uszkodzeniu nie ma.


 I to na tyle odnośnie dzisiejszego posta.Dajcie znac czy podobają Wam się takie urodowe ciekawostki i DIY w tym wykonaniu. Mam nadzieję ze post w wersji zdjeciowo-opisowej Wam się spodobał;)



Szczególne pozdrowienia dla Romana i Guni ;*