23 czerwca 2016

Podkład Bourjois Healthy mix


Witam Was moi Drodzy ;*
w dzisiejszym poście słów kilka o podkładzie o którym już słyszała każda z Was, a mowa tutaj o najpopularniejszym podkładzie z Bourjois- Healthy mix. Podkład ten zakupiłam w kwietniu na ostatniej wielkiej promocji w Rossmanie i od tam tej pory stosuję go może nie codziennie bo codziennie tez nie nosze makijażu ale zawsze gdy sie maluję mam go na twarzy. Zapraszam do dalszej części ;*


Kilka słów o produkcie od producenta: 
Delikatna i kremowa formuła podkładu subtelnie integruje się ze skórą, dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny.
    Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie, które zapewnia cerze świeży, naturalny wygląd.
    Owocowy, wspaniały zapach podkładu stanowi koktajl z owoców, następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo i szlachetne drzewa. Kompozycja ta tworzy delikatną aurę, która pozostawia na skórze trwały, piękny zapach.
    Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.
        Morela - dodaje blasku
        Melon - działanie nawilżające
        Jabłko - antyutleniacz
        Imbir - działanie odświeżające

 


Moja opinia:
 Na początku miałam problem z nakładaniem tego podkładu był dla mnie za gęsty i tworzyły mi się smugi po nałożeniu, może dlatego że wcześniej używałam podkład o nieco rzadszej konsystencji a mam na myśli podkład z Rimmela Lasting Finish 25 hr, którego recenzję macie tutaj( klik).  Jednak po pwenym czasie nauczyłam sie go nakładać i bardzo się z nim polubiłam. Po pierwsze podkład jest lekki na twarzy nie czuć go. Fajnie wyrównuje koloryt skóry i zakrywa mniejsze niedoskonałości. Dopasowuję się do koloru skóry, można nim budować krycie. Pachnie owocowo. Nie podrażnia, nie zapycha porów. Jest wygodny w użytkowaniu bo ma pompkę oraz dodatkowo jest w przeźroczystym opakowaniu gdzie widać zużycie. Na całą twarz potrzebuję 1,5 do 2 pompeczek. Ściera się po około 10 godzinach.



Produkt warty spróbowania choć jego cena standardowa może nieco odstrasza warto jednak polować na promocje. Produkt łatwo się nakłada, fajnie kryje dodatkowo nawilża, nie podrażnia nie zapycha, nic tylko brać .



20 czerwca 2016

Matowe cienie z MySecret 505, 506


Cześć moi Drodzy ;*
dziś mam dla Was krótką recenzję oraz prezentację, cieni w których ostatnio się zakochałam. A mowa tutaj o matowych cieniach z firmy My Secret, które są dostępne w drogerii Natura.  Cienie są naprawdę świetne, zapraszam do dalszej części;*



Od producenta:
Matowe cienie do powiek, to eleganckie i szlachetne wykończenie makijażu oczu. Mat doda głębi Twojemu spojrzeniu, a różnorodność odcieni pozwoli Ci bawić się kolorem.


Ode mnie:
Cienie znajdują się w opakowaniu o pojemności 3g, cienie mają wykończenie całkowicie matowe. Są bardzo dobrze napigmentowane, długo utrzymują się na powiece i nie ścierają się za szybko. Mają delikatną, miałką konsystencję, są dobrze zmielone. Trzeba uważać bo delikatnie się obsypują przy nakładaniu. Fajnie się łączą ze sobą i dobrze się blendują.
Cienie dostępne są w drogerii Natura, cena:6,99zł/ 3g.

Jak widać na powyższych zdjęciach cienie są bardzo dobrze napigemntowane, po za tym długo utrzymują się na powiece, fajnie się rozblendowują i dodatkowo nie kosztują wiele, czego chcieć więcej? Polecam jak najbardziej, ja osobiście już czaję się na następne odcienie!

16 czerwca 2016

Pędzle SunShade Minerals nowy zestaw + porównanie z pędzlami z przed 2 lat


Cześć Kochani ;*
dziś po nie co długiej przerwie zapraszam Was na posta jakiego jeszcze u mnie nie było! Mianowicie dziś zaprezentuję Wam zestaw pędzli jaki w ostatnim czasie sobie sprawiłam a następnie porównam go z pędzlami tej same firmy, które kupiłam około 2.5 roku temu. Sami ocenicie czy warto czy nie warto je kupić. Zapraszam serdecznie ;*

Mój obecny zestaw składa się 9 pędzli: 

1.Pędzel typu flap top do nakładania pudru
2.Pędzelek ścięty do różu
3.Płaski pędzel do nakładania korektora
4.Spiralka do rozczesywania brwi i rzęs 
5. Pędzel typu kulka do rozblendowywania cieni
6.Skośny pędzelek do nakładania kresek lub do uzupełniania brwi
7.Pędzelek do nakładania pomadki na usta
8.Owalny pędzel do nakładania cienia na całą powiekę
9. Skośny pędzel do nakładania punktowo cienia na powiekę

Stary zestaw pędzli obecnie prezentuje się tak:


Post małym zestawie pędzli:

Jakie widzę różnice po tym czasie użytkowania?
- po pierwsze rączki pędzla są nie co wytarte na pędzlu który najczęściej używałam starł się napis
-po drugie skuwka pędzla jest zarysowana, ma drobne ryski
-no i po trzecie pędzel od różu ma delikatnie zafarbowane włosie na różowo, jednak przyznaję się bez bicia że to moja wina, bo nie zawsze go myłam po używaniu

Włosie jest dalej miękkie i sprężyste, włoski nie wypadają ani nie odstają. Skuwka się nie rozkleiła. Są prawie w stanie idealnym.


 Podsumowując, uważam że pędzle są jak najbardziej warte zakupu, są dobrej jakości, włosie jest miękkie, nie wypada. Są trwałe pod czas ponad dwóch lat użytkowania tak naprawdę nie widać większych zniszczeń. Są idealne dla osób początkujących z makijażem. Zachęcają swoją niską ceną oraz dobra jakością. Jak najbardziej polecam.



6 maja 2016

Krem matujący z Garniera


Cześć Kochani ;*
dziś mam dla Was recenzję kolejnego kosmetyki do pielęgnacji naszej twarzy, a tym razem będzie to krem matująco - odświeżający z Garniera. Wszystkich chętnych zapraszam do dalszej części postu :)


 Od producenta: 
 Matujący i odświeżający krem-sorbet wzbogacony został w ekstrakt z ZIELONEJ HERBATY o właściwościach detoksykujących. Matuje skórę i daje uczucie świeżości, które utrzymuje się przez cały dzień. Ma nietłustą konsystencję i świetnie się wchłania. Kremy HYDRA ADAPT od Garniera to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji skóry. Nawilżające przez 24 godziny aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów cery, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby. Wszystkie kremy zostały wzbogacone w intensywnie nawilżający ELIKSIR ROŚLINNY , który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie jak: syrop klonowy, gliceryna i mannoza. Każdy krem posiada indywidualnie dobrany zestaw składników aktywnych, który idealnie dopasowuje się do potrzeb skóry.



Moja opinia:
Krem znajduję się w tubce o pojemności 50 ml. Krem ma delikatną, puszystą i szybko wchłaniającą się konsystencję o miętowym kolorze.Ładnie pachnie, choć zaraz po nałożeniu czuć niestety intensywny zapach alkoholu, jednak dość szybo się on ulatnia. Krem fajnie matuje jednak nie na długo i nawilża skórę twarzy. Nie zapycha, anie nie podrażnia mojej skóry. Moim zdaniem idealnie sprawdzi się jako baza/ krem pod makijaż. Ogólnie krem całkiem fajny, ale dla cery nie wymagającej ani za dużego nawilżenia ani dużego zmatowienia. Dobry krem ale szału nie robił, myślę że do niego nie powrócę tylko następnym razem kupię coś nowego. Cena ok.15zł/ 50 ml. Dostępność Rossmann.



29 kwietnia 2016

Nowości u mnie ❤ Kwiecień 2016



Cześć Wszystkim ;*
witam Was po miesięcznej przerwie, w natłoku szkoły, pracy i pisania pracy licencjackiej, prowadzenie systematycznie bloga jakoś niestety nie jest mi po drodze. Jednak będe pisać dalej w tedy gdy czas mi na to pozwoli. Dziś zapraszam Was na trochę innego posta, dziś będzie o tym co ostatnio udało mi się upolować. Będą to zdobycze z całego kwietnia, głownie zdobycze z Rossmanna z wielkiej promocji -49%. Zapraszam ;*

Na początek ROSSMANN -49% 

 -Rozświetlacz Wibo Royal Shimmer
-Róż z Lovely Oh Oh Blusher
-Kuleczki rozświetlająco- korygujące od Wibo Star Glow 
- Pokład Bourjois Healthy Mix nr 52
-Transparentny żel do Brwi z  Wibo
-Maskara Eveline So Glamour
-Maskara Eveline Volumix Fiberlast

Myślę i myślę czy aby na pewno czegoś jeszcze nie kupić, a pod słowem czegoś mam na myśli jeszcze jednego tuszu. Bo na ostatniej promocji, czyli usta i paznokcie nie mam zamiaru nic a nic kupić bo nic mnie po prostu nie interesuje, więc może i  tu bardziej zaszaleje jeszcze, kto wie: )

Tutaj kilka sklepów: Avon, Apteka Zico, Ezebra 

 -Odżywka do paznokci Z Golden Rose Black Diamond, już dawno chciałam ją wypróbować ale ciągle nie miałam po drodze !
-Konturówka od Essence w kolorze  Wish me a Rose
-Konturówka w kolorze Satin Mouve, nawet nie wyobrażacie sobie jak długo polowałam na ten kolor
-Woda toaletowa Cherish, mój ulubieniec dokładnie od roku <3 font="">
-Serum do rzęs od Long 4 Lashes -> deal życia polecam kupować w aptekach 




Jak widać trochę nowości w tym miesiącu mi sie uzbierało, co oznacza wielkie testy i dużo recenzji na blogu, jak widać zawsze można  jakoś usprawiedliwić większe zakupy :) 
A Wy co kupiłyście na promocjach w Rossmannie/ Hebe/ Naturze? Chętnie posłucham.



21 marca 2016

Test : Max Factor 2000 Calorie


Dzień Dobry;*
dziś mam dla Was recenzję oraz prezentację tuszu o którym kiedyś było bardzo głośno, a mam tu na myśli tusz 2000 Calorie od Max Factor. Wszystkich ciekawych zapraszam do dalszej części posta.


Od producenta:
 Pogrubiający tusz, dzięki któremu rzęsy stają się grubsze nawet o 300%. Nigdy więcej cienkich i nieatrakcyjnych rzęs. 2000 Calorie Mascara zawiera specjalnie dobrane polimery, które odżywiają i wzmacniają rzęsy, zapobiegają kruszeniu się tuszu, jednocześnie czyniąc rzęsy elastycznymi.
Jednym z podstawowych składników 2000 Calorie są naturalne woski, odporne na działanie wysokich temperatur. Dzięki nim nie musisz obawiać się o swój wygląd nawet w najgorętsze dni. Doskonale zaprojektowana szczoteczka pozwala na zaaplikowanie zawsze odpowiedniej ilości tuszu i osiągnięcia pożądanego efektu.
2000 Calorie Mascara jest bezzapachowa, hipoalergiczna, dopuszczona do stosowania przez osoby noszące szkła kontaktowe.




Moja opinia:
Tusz ma średniej wielkości szczoteczkę z z całkiem standardowym włosiem.Na początku formuła tuszu jest dość rzadka jednak po 2 tygodniach używania formuła staje się już całkiem dobra. Szczoteczka tuszu jest całkiem zwyczajna, jednak daje nie przeciętne efekty. Dobrze rozdziela,wydłuża i pogrubia rzęsy bez ich sklejania. Tusz jest w intensywnym czarnym kolorze. Tusz pod koniec dnia nie obsypuje się ani się nie kruszy. Tusz jest bezwonny. Tusz mas pojemność 9 ml, dostępny jest w Rossmannie za cenę 34 zł.

 
Jak prezentuje się tusz na rzęsach, efekt przed i po:


Jak widać różnica po aplikacji tuszu  jest spora, rzęsy są wydłużone dobrze rozdzielone i pogrubione. Szczoteczka dociera nawet do najkrótszych rzęs, dlatego cale oko jest fajnie podkreślone. Moim zdaniem produkt fajny do wypróbowania.

15 marca 2016

Wcierka do włosów z Czarnej Rzepy


 Cześć moje Drogie ;*
dziś mam dla Was kilka informacji odnośnie wcierki z czarnej rzepy, którą w ostatnim czasie, czyli, około1.5 miesiąca stosowałam dosyć regularnie na swoje włosy. Jeżeli chcesz się dowiedzieć co nie co o czarnej rzepie oraz o wszystkich efektach jakie ja zauważyłam to zapraszam do dalszej części postu.

Co to wgl jest ta czarna rzepa?
Korzeń rzepy zawiera glikozydy gorczyczne, które są bogate w cenne związki siarki. W momencie rozdrabniania bulwy glikozydy ulegają rozpadowi. Powstają wówczas lotne związki – izosiarkocyjanidy, zwane olejkami gorczycznymi, o specyficznym smaku i ostrym zapachu. Mają one bardzo silne działanie – intensywnie zwiększają ukrwienie skóry, pobudzają wydzielanie śliny, soków trawiennych i żółci. Rzepa zawiera też fitoncydy, czyli substancje podobne do antybiotyków, które hamują rozwój mikroorganizmów chorobotwórczych. W bulwach rzepy jest również rafanina i rafanol (związki siarkowe) o działaniu odkażającym i przeciwłojotokowym

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/czarna-rzepa-zrodlo-cennych-skladnikow-odzywczych-i-leczniczych_38016.html
Korzeń rzepy zawiera glikozydy gorczyczne, które są bogate w cenne związki siarki. W momencie rozdrabniania bulwy glikozydy ulegają rozpadowi. Powstają wówczas lotne związki – izosiarkocyjanidy, zwane olejkami gorczycznymi, o specyficznym smaku i ostrym zapachu. Mają one bardzo silne działanie – intensywnie zwiększają ukrwienie skóry, pobudzają wydzielanie śliny, soków trawiennych i żółci. Rzepa zawiera też fitoncydy, czyli substancje podobne do antybiotyków, które hamują rozwój mikroorganizmów chorobotwórczych. W bulwach rzepy jest również rafanina i rafanol (związki siarkowe) o działaniu odkażającym i przeciwłojotokowym

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/czarna-rzepa-zrodlo-cennych-skladnikow-odzywczych-i-leczniczych_38016.html


Korzeń rzepy zawiera glikozydy gorczyczne, które są bogate w cenne związki siarki. W momencie rozdrabniania bulwy glikozydy ulegają rozpadowi. Powstają wówczas lotne związkiizosiarkocyjanidy, zwane olejkami gorczycznymi, o specyficznym smaku i ostrym zapachu. Mają one bardzo silne działanie – intensywnie zwiększają ukrwienie skóry. Rzepa zawiera też fitoncydy, czyli substancje podobne do antybiotyków, które hamują rozwój mikroorganizmów chorobotwórczych. W bulwach rzepy jest również rafanina i rafanol  o działaniu odkażającym i przeciwłojotokowym.

Źródło:
http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/czarna-rzepa-zrodlo-cennych-skladnikow-odzywczych-i-leczniczych_38016.html

Czarna RZEPA - źródło cennych składników odżywczych i leczniczych

8 komentarze
Autor: Anna Guttman - artykuł pochodzi z miesięcznika "Zdrowie"
Czarna rzepa ma wiele walorów odżywczych i leczniczych - działa żółciopędnie i przeciwbakteryjnie w przewodzie pokarmowym, pomaga przy kaszlu, kamicy moczowej, niedokrwistości i nerwobólach. Z wyglądu niepozorna - rzepa jest prawdziwą bombą witaminową. Dlatego też nie powinno jej zabraknąć na twoim stole.
Nie bez powodu mówi się: zdrowy jak rzepa. Korzeń tej rośliny – bulwa pokryta czarną skórką, pod którą kryje się biały miąższ o ostrym smaku – ma walory zarówno odżywcze, jak i lecznicze. Dlatego czarna rzepa, nazywana także czarną rzodkwią, należy do najstarszych roślin uprawianych w Azji, Europie i Afryce.
Nie przegap

Czarna rzepa - co w sobie kryje

Korzeń rzepy zawiera glikozydy gorczyczne, które są bogate w cenne związki siarki. W momencie rozdrabniania bulwy glikozydy ulegają rozpadowi. Powstają wówczas lotne związki – izosiarkocyjanidy, zwane olejkami gorczycznymi, o specyficznym smaku i ostrym zapachu. Mają one bardzo silne działanie – intensywnie zwiększają ukrwienie skóry, pobudzają wydzielanie śliny, soków trawiennych i żółci. Rzepa zawiera też fitoncydy, czyli substancje podobne do antybiotyków, które hamują rozwój mikroorganizmów chorobotwórczych. W bulwach rzepy jest również rafanina i rafanol (związki siarkowe) o działaniu odkażającym i przeciwłojotokowym


http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/czarna-rzepa-zrodlo-cennych-skladnikow-odzywczych-i-leczniczych_38016.html



Po co stosować wcierkę?
 Wcierka po pierwsze poprawia ukrwienie skóry głowy, działa bakteriobójczo, hamuje nadmierne wypadanie włosów. Pomaga w leczeniu łupieżu. Przyspiesza porost włosów. Zwiększa ilość babyhair. Odżywia włosy!
 
Jak przygotować wcierkę?
Wcierkę musimy przygotowywać na bieżąco, nie możemy sobie przygotować jej więcej bo po prostu traci swoje właściwości a po za tym psuje się i "pachnie" nie najładniej. Do wcierki najlepiej wybierać średniej wielkości,twarde bulwy rzepy bo takie mają najwięcej soku. Ja zazwyczaj na cały skalp zużywam pół bulwy. Na początku kroję rzepę na pół potem obieram cienko skórę rzepy, następnie przemywam ją w wodzie żeby pozbyć się zanieczyszczeń i ścieram ją na najmniejszych oczkach na tarce. Później przez sitko lub gazę wyciskam sok. Zazwyczaj otrzymuje około 20-40ml soku. Co w zupełności mi wystarcza.

Jak aplikować?
Sok aplikuje zaraz po zrobieniu wcierki, zaczynając od linii włosów nad czołem przechodząc w dalsze partie. Wcierka po nałożeniu odrobinę piecze i mrowi, jednak to nic złego tylko znak że zaczyna działać i pobudzać nasze mieszki włosowe do wzrostu. Wcierkę najlepiej zaaplikować na 1/2 godziny przed myciem włosów, po wcierce najlepiej dwa razy porządnie umyć głowę żeby pozbyć się brzydkiego zapachu.

Jak często stosować?
Dla uzyskania dobrych efektów wcierkę należy stosować dwa razy w tygodniu lub przy mniej częstotliwym myciu głowy co drugie mycie. Wcierkę należy stosować przez miesiąc i następnie zrobić sobie przerwę.

Moim zdaniem jak najbardziej warto pomęczyć się z robieniem tej wcierki bo naprawdę warto, wcierka zmniejsza wypadanie włosów o 50% u mnie efekt taki otrzymałam po 1,5 miesiaca używania. Wzrost włosów na calej długości o 0,5 cm więcej niż zawsze oraz bardzo dużo babyhair. Jedyny minus jest taki że wcierka naprawdę nie pachnie najładniej i to że trzeba ją robic na bieżaco co zajmuje jakoś 10/15 minut. Jednak mimo czasochłonności polecam dla tych którzy maja problem z wypadaniem włosów.




 

12 marca 2016

3 Steps to Perfect Face od Wibo


Cześć moi Drodzy;*
dziś mam dla Was prezentacje i moje pierwsze wrażenia paletki z Wibo. Paletka ta posiada róż, rozświetlacz oraz bronzer. Jest to paletka ewidentnie na wzór paletki z Sleeka. Ciekawych zapraszam do dalszej części posta.



Od producenta:
Paleta do konturowania twarzy Wibo 3 Steps to perfect face została zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu. W skład palety do konturowania twarzy Wibo 3 Steps wchodzą:
- Rozświetlacz nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin.
- Bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy.
- Róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną. Daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.


Moja opinia: 
Produkt znajduje w czarnym dość solidnym opakowaniu,  dodatkowo zapakowany jest w kartonik przez co wydaje się być bardziej chroniony. Produkt ma gramatura 10 g.  
W skład paletki wchodzi:

- puder bronzujacy, który ma całkowicie matowe wykończenie,  ma dość zimny odcień bez żadnych pomarańczowych tonów, dobrze się go aplikuje i rozbiera,  moim zdaniem jest średnio napigmentowany i przede wszystkich nadaje się do konkurowania twarzy a nie do jej ocieplenia w całości 
-rozświetlacz moim zdaniem jest to odcień wpadający w różowe srebro, bardzo dobrze napigmentowany, idealny na kości policzkowe, łuk kupidyna czy jako cień do rozświetlenia kącików oczu.
-oraz holograficzny róż czyli róż z złotymi  delikatnymi drobinkami, bardzo dobrze napigmentowany, moim zdaniem daje troche efekt mokrego wykończenia, dobrze sie aplikuje i całkiem dobrze nakłada.

Jak produkty prezentują sie na skórze:



Moim zdaniem paletka jest bardzo poręczna i wygodna w użytkowaniu, za cenę ok.17 zł dostajemy 3 produkty przyzwoitej jakości, osobiście najbardziej przypadł mi do gustu rozświetlacz i bronzer, z różem polubiłam się trochę mniej bo preferuję matowe wykończenie, choć ten jak najbardziej się sprawdzi na specjalne okazję.  Produkt  jak najbardziej godny polecenia.


 

 

6 marca 2016

Cuticle remover od Wibo

Cześć Moi Drodzy :*!
dziś mam dla Was kolejny swego rodzaju gadżet,  nie jest to rzecz niezbędna bez której nie można się obejść ale bardzo przydatna. Tym razem będzie to żel do usuwania skórek od Wibo,  który na pewno ułatwi pielęgnację naszych paznokci. Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam Was do dalszej części postu.


Od producenta:
Nałóż na powierzchnię skórek wokół paznokcia. Odczekaj 1-2 min. Odsuń skórki za pomocą drewnianego patyczka. Zmyj preparat za pomocą mydła.



Moja opinia:
Preparat znajduję się w opakowaniu o pojemności 8,5ml. Wygląda całkiem jak zwykły lakier, dzięki wygodnemu i pędzelkowi szybko i dokładnie zaaplikujemy produkt na skórki. Żel jest w kolorze niebieskim z delikatnymi drobinkami. Ma przyjemny lecz trudny do określenia zapach. Produkt należy nanieść na skórki wokół paznokcia na 2/3 minuty a następnie delikatnie patyczki czy wyciekiem je odsunąć. Skórki są fajnie odsunięte są mięciutkie i ładnie się prezentują. Taki zabieg można powtarzać raz/ dwa razy w tygodniu w zależności od potrzeb. Moim zdaniem jest to fajny gadżet ułatwiający pielęgnację i schludny wygląd naszych paznokci. Jestem jak najbardziej na tak.
Dostępność : Rossmann szafa Wibo
Cena:7,29/ 8,5 ml



4 marca 2016

Żel krem oczyszczający od L`Oreal


Cześć Wszystkim;*
dziś mam dla Was recenzję kolejnego kosmetyku do pielęgnacji skóry, tym razem będzie to żel do mycia twarzy od L`Oreal. Ten żel przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej ma on usuwać zanieczyszczenia i przywracać komfort oraz miękkość skóry. Zapraszam serdecznie.


Od producenta: 



Kosmetyki oczyszczające L'Oréal Paris Ideal Soft, stworzone dla cery suchej i wrażliwej, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza. Delikatny żel-krem do mycia twarzy. Kremowy żel-krem o bogatej konsystencji usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nawilżając skórę i zapewniając jej optymalny komfort. Idealnie jedwabista skóra. Odkryj na nowo Twoja oczyszczoną skórę: ukojoną, miękką i jedwabistą w dotyku. Testowany  pod kontrolą dermatologiczną i oftalmologiczną. 

Moja opinia:
 Produkt znajduje się w opakowaniu o pojemności 150 ml, żel ma białą  z lekkim satynowym wykończeniem, kremową dość gęstą konsystencję. Żel dobrze się pieni, fajnie oczyszcza i wygładza skórę. Po umyciu pozostawia ją miękką. Nadaje się także do usuwania delikatnego makijażu . Żel nie podrażnia i nie przesusza cery, idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji. Niestety żel jest bez zapachu co dla mnie jest małym minusikiem, bo ja uwielbiam produkty zapachowe, bo inaczej nie czuje przyjemności z ich używania.

Plusy produktu:
-dobrze się pieni i jest wydajny
-nie podrażnia ani nie wysusza skóry
-dobrze oczyszcza i wygładza
-pozostawia skórę miękka
-nadaje się do zmywania delikatnego makijażu
-dobry do codziennej pielęgnacji

Minusy produktu:
-nie pachnie

Moja ocena produktu:
4/5
 


Produkt całkiem fajny co lepsze dosyć często jest w promocyjnej cenie w Rossmannie, więc przy najbliższych zakupach warto na niego rzucić okiem.